Behandelmethoden

De Biotensor
Dit is een uniek instrument voor het testen van energetische functies. Alles in het universum bestaat uit bepaalde trillingen en alles heeft ook een eigen trilling. De biotensor kan elke trilling opvangen en de onderlinge verschillen waarnemen.

Bioresonantie therapie
Toegepaste energie, die gericht is op het verdrijven van blokkades en in staat is om orde te scheppen in de energetische chaos van een belast lichaam, om bacteriën, schimmels, virussen en parasieten op te ruimen, vreemde stoffen te verdrijven en zelfs onze angsten, boosheid of verdriet uit ons onderbewuste weg te nemen. Het gaat hier om frequenties die door middel van lichtdeeltjes (fotonen) overgedragen worden op een dragerstof, zodat deze gaat resoneren in de voorspelde trillingen.

Celzout therapie
Dit is een vorm van minerale zouten die uit positieve en negatief geladen ionen bestaan en makkelijk door de cellen opgenomen wordt en onontbeerlijk is voor een goede gezondheid.

Orthomoleculaire Suppletie
Dit is gebaseerd op het herstellen en stimuleren van het lichaam, door te zorgen voor voldoende mineralen, vitamines en andere natuurlijke supplementen, om zo een zo optimaal mogelijk gezondheid te verkrijgen en behouden.

Voedingsadviezen
Deze adviezen vormen meestal een onderdeel van het behandelplan omdat gezondheid en ziekte nauw samen kunnen hangen met de voeding. De adviezen worden, uiteraard in overleg, zorgvuldig afgestemd op de persoonlijke situatie, wensen en mogelijkheden van de patiënt.

Gemmotherapie
Deze therapievorm is een vrij nieuwe vorm van fytotherapie, waarbij knoppen, jonge scheuten en jonge wortels worden gebruikt. Deze delen bevatten o.a. groeifactoren en hebben een stimulerende werking op cellen, weefsels en organen.

Bach-bloesem
Deze bloesem bestrijdt negatieve emotionele toestanden met gebruikmaking van de helende krachten in bloemen, planten en bronwater. Zowel bij lichamelijke als geestelijke klachten. Doormiddel van inname en door huidzone behandeling.

Pathogene therapie
Er vindt een enorme transformatie plaats sinds 2012. Microben, bacteriën, parasieten, schimmels worden krachtiger. Waardoor therapieën niet meer goed aanslaan. Dit pathogene moet eerst verwijdert worden voor een succes volle verdere behandeling.

www.praktijksylvia.nl   -   info@praktijksylvia.nl   -   GSM: 06 127 93 489   -   Tel: 071 36 170 49   -   Kvk: 273564170000